søndag 4. mars 2012

  I natt synes eg dette er fint...


Jonas Peterson sine bryllupsfotografier, som berre er heilt nydelige. Klikk deg innom sida hans. Sjølv om eg ikkje skal gifta meg i nærmaste framtid, så er det inspirerande og fint. 



Brett Manning sine illustrasjoner. Eg fekk først auge for ho i eit av Monki magasina. Ho lagar svevande og utrykksfulle illustrasjoner, som får i alle fall mine fingrar til å krible. Med ein blanding av penn, blyant og akvarell har ho sin heilt eigen stil som eg må seie eg elskar.






































Team Me sin relativt nye EP. fem drøymande sanger som gjer meg lykkelig. Det er noko med stemninga i musikken deira. Perfekt lyd til søvnløse netter og inspirerte hjerter.

Denne fine DIY sida. Her kan du finna hundrevis av kule ting å laga. Eg ønsker meg sjølvlysande maling. Då kan laga ei sånn krukke, sitte under dyna og lata som alt er magi.


Jessica Silversaga sine nydelige fotografier. Drømmene, flytende og følsomt. 


Nydelig romantisk video.

1 kommentar: