torsdag 15. mars 2012

15.03.2012

✼✼✼✼✼✼✼
det som har skjedd denne veka, pluss pluss

2 kommentarer:

  1. : Tuusen takk!! Eg har Nikon D5100 og e veldig fornøyd med det. Det e fantastisk i masse lys, men når det blir mørkt og du ska ta bilder inne i dårlig lys e kameraet ikkje fullt så bra. Det e veldig følsomt med ISOen, og hvis eg bruke ISO 400 får eg mye støy...... Men eg vil anbefale kameraet for folk som ikkje e ute etter et veldig proft kamera, men et enkelt og bra kamera, for det e et lite, fantastisk kamera for ein som vil forbedre seg innen fotografi. Eg kan og anbefala Nikon D7000! Men det e et mye større kamera med mer knapper og ting på, meeen det takle høy ISO mye bedre! (meen, det e dyrere, tyngre og større enn D5100). Et litt proffere kamera, men D5100 e billigere og enklere å bruke.

    Håpe det va noe hjelp! Hihi

    SvarSlett